Simon Henrietta

 2010.04.07. 16:24

Jómagam már kislány koromban is szerettem szerepelni: verset mondtam, énekeltem, táncoltam. Egyszerűen élveztem, hogy kiállhattam a színpadra és mindig is nagy álmom volt, hogy ezt felnőttként is megtehessem.

Kereskedelmi menedzser végzettséggel immáron 7 éve vagyok vállalkozó, mivel emberekkel foglalkozom sok türelemre van szükségem, hogy mindennap teljes mértékben ki tudjam elégíteni az emberek igényeit.

Egy nyaralás alkalmával egyszerűen elvarázsolt a hastánc és úgy éreztem, hogy ezt ki kell próbálnom. Miután elkezdtem táncórákra járni felszabadultabb lettem és világossá vált számomra az, hogy ez az amiben kiteljesedhetek és megadja azt a feltöltődést ami megkönnyíti elviselni az élet nehézségeit. Emellett megismerkedtem a latin táncokkal is és hihetetlen energiával töltött fel.

Amióta az életem részévé vált a tánc, azóta érzem magam igazán nőnek mind belső tulajdonságaim és a külsőmet illetően.

Úgy vélem, mintha ezáltal találtam volna rá arra, aki valójában vagyok.

Címkék: fotó bemutatkozás sopron tánc hastánc tűzgyémántok simon henrietta

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzgyemantok.blog.hu/api/trackback/id/tr571901982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása