az új csapat

 2010.04.05. 17:13

Sziasztok, Adri vagyok!

A Tűzgyémántok Hastánctrió 2008 óta működik, én magam viszont idén, 2010-ben kerültem a csapatba.


Évek óta táncolok, és mindig büszke voltam tanáraimra, Salimára és Novák Viktóriára, illetve arra, hogy a fellépőcsoportok tagja lehetek. Most egy egész más megközelítésből kerültem a tánc világába. Itt mindhárman egy olyan közegben vagyunk, ahol már nem csak tanulunk, hanem alkothatunk is. Sokkal nagyobb szerepet kap a kreativitás, és bár folyamatosan képezzük magunkat, a hangsúly azon van, hogy a meglévő ismereteinkből, a közös munkából, és saját lényünk ötvözetéből alakuljon ki valami új, egyedi és teljes. Méghozzá oly módon, hogy az mindhármunk egyéniségének megfeleljen, illetve úgy, hogy mindhármunk egyénisége kibontakozhasson.

A lényeg, hogy nagyon boldog és hálás vagyok, hogy Sopron legjobb táncosai közé kerülhettem, és ezt minden túlzás és elfogultság nélkül állítom!

Múltkor azon filóztunk egyébként, ha meg kéne nevezni, kinek mi a fő feladata a csapatban - mármint a táncon kívül -, valahogy így nézne ki a lista:

Gombás Heni: menedzser és főkoreográfus
Simon Heni: dizájner és stylist
Adri: technikai felelős

:-)))

Címkék: sopron tánc hastánc tűzgyémántok

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzgyemantok.blog.hu/api/trackback/id/tr451896651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása